Post by terscomcivene on Feb 23, 2022 20:25:34 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Star Wars™ Pinball 7 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Star Wars™ Pinball 7 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser uendelig primogems ▞▞▞
▞▞▞ Star Wars™ Pinball 7 2022 version ▞▞▞
som andre brukere sa, på poenglisten fryser spillet. sgs s3
Håper den blir oppdatert snart, takk for svar
Galaxy s 8 -spillet fungerer ikke. Den installeres ufullstendig og må laste ned en tabell, men den feiler rundt 65 %
Et godt spill lar deg spille forskjellige 9 arenaer hvis du betaler for dem et flott offline spill veldig utfordrende og mye moro i timevis
Ser bort fra kunder, jeg kjøpte denne for en stund siden, nå må jeg kjøpe hvert bord?😂 For en vits
Gikk fint da jeg bare hadde ep. V-bord, var så gøy og avhengighetsskapende at jeg kjøpte de andre 2, nå halter det hele tiden, spesielt når man er midt i et oppdrag, er det vondt å bare se ballen sakte rulle ned mellom svømmeføtter. Jeg prøvde å slå av wifi og stoppe alle apper som kjører ... uten endring. Vennligst oppdater og fiks denne feilen.
Ingen anelse når jeg prøver å laste ned tabeller at det feiler nesten hele tiden. Jeg bytter enheter og slutter ofte og må laste ned hvert bord nytt hver gang. Det tar nesten 4 ganger så lang tid å laste ned star wars-tabellene som det gjør Marvel-tabellene eller star wars-tabellene klarer ikke å laste ned, uansett om jeg er på WiFi eller data. Ikke sikker på om det er et serverproblem på Zen Studios eller ikke. Det er en feilmelding. Jeg skal ta et skjermbilde neste gang.
Star Wars™ Pinball 7 እንቅስቃሴ ያለባቸው who
....når skal utviklere innse at IAP-er ikke er fremtiden?Id betale 3 - 4 euro for spillet hvis det var alle 3 bord. Å betale 1,69 og bare få ett, for så å måtte betale det samme igjen for hvert av de andre bordene, pluss mest sannsynlig fremtidige bordene, gir en dårlig smak i munnen og jeg ender opp med å holde meg til bare 1. Får fortsatt 3 stjerner tho som spillet er av topp kvalitet.
Kan ikke spille noen bord
Beveger seg litt etter ballen mye ting og skyte på mye bra cinematix. Bare synd at man må kjøpe nye brett for oppdragene er ganske vanskelige til og vente vis du ikke klarer
....trenger flere bord til en rimeligere pris. Flott spill, men det ene bordet er 10p og det andre er over 1 pund, men ingen forhåndsvisning av dem
Du blir belastet 1,99 for å laste ned appen, og så må du betale 1,99 for å kjøpe et flipperbord bare for å spille??? En svindel!!!
Star Wars Pinball er et godt bord med alle Zen-berøringene, det er muligheter for å kjøpe andre bord, så hvis du liker flipperspill og Star Wars kan dette ende opp som en av de dyrere appene dine.
Artig spill
Den bruker 170 MB for meg selv om jeg bare eier standardtabellen. Den laster fortsatt ned ALLE ekstra tabeller og bruker minne...
Spillet er flott, godt laget. Problemet er at du kun kjøper ett bord. Resten skal være tilgjengelig med prestasjon, men du må betale for et annet bord.
Dette spillet suger mye du må kjøpe bordet
Jeg er en gammel stjerner Wars fan, og Solo er mitt fornavn, så jeg vil alltid bundet Star Wars-universet, trenger jeg si mer, kraft liv i oss alle!
Pinball
Du får bare det ene bordet på dette, The Empire Strikes Back. Det er bra, men skjermbildene viser tre bord og forventet alle tre, men du må betale ekstra. Også bordene fra denne er også tilgjengelige som i spillkjøp i den gratis Zen pinball-appen, og hvis du kjøper denne låses de ikke opp i hovedappen. Jeg vil anbefale å skaffe deg det og kjøpe disse bordene som tillegg for å holde alle flipperspillene dine samlet. OK spill, bare føl deg litt snytt.
Massiv høyscore på første ball så krasjet det. Har av en eller annen grunn krasjet mye i det siste.
Jeg likte ideen med spillet, fordi jeg er en hard Star Wars-fan. Men etter at den lukket seg flere ganger og slått av telefonen min noen flere, er jeg virkelig ikke interessert i det i det hele tatt.
Kan vi slå sammen alle bordene våre fra Star Wars Pinball til Zen Pinball slik at de er sammen med resten av samlingen?
Kan ikke laste ned tabellen, vennligst fiks
Jeg spiller ikke mye flipperspill på Note 2. Noen ting oversettes ikke til skjermer. (Som Jenga) Denne appen er repeterende, vanskelig å forstå det nåværende målet, og frustrerende lett å miste uten din egen feil. For det første kommer repetisjonen når du innser at det er ett bord og en måte å spille det bordet på. Da gjør det første skuddet fra lyssabelutskytningen akkurat det det alltid gjør, INGEN variasjon på "kickoff"? Svært sjelden for et flipperspill, ekte eller app. Neste, hva skal jeg sikte mot? Hvordan vet jeg det? Lysene blinker overalt, den lille monotone resultattavlen (HVORFOR?!) forteller deg å gjøre noe, men det er vanskelig å lese og vanskelig å forstå. Eksempel, Scene 1: Få lyssverdet. Um, HVORDAN? Minispill med den flytende øvelsesblasteren, HVORDAN? Jackpotter: HVORDAN? Så frustrerende å ikke vite om du sikter mot riktig vei/objekt. Til slutt går ballen helt til venstre eller høyre side av bordet og ned forbi flipperne altfor ofte. Hvis jeg tar perfekt time på skuddet mitt og det spretter 6 ganger og så får jeg se det skli nedover LANDO-banen og jeg taper kampen, er det ikke MIN feil, og jeg kan ikke gjøre noe for å vinne. Fortsett å jobbe for å forbedre spillingen. Vær så snill!
Jeg finner ikke en liste med instruksjoner for nøyaktig hvordan jeg aktiverer sidespill og bonuser, og det er for vanskelig for meg å lese skjermen under spilling. Bortsett fra det elsker jeg grafikken og brettoppsettene.
Du får kun ett bord når du kjøper dette og det er et ganske halt bord på det.
Totally Reliable Delivery Service Symulacyjne chyz
Kjøp spillet og kjøp bordene, noen av dem er dårlige, og du sitter fast med dem. Mine standarder er så lave at jeg fortsetter å spille det er mindre enn jeg forventet
Det er et morsomt spill og de fleste aspekter er gjort ganske bra. Det eneste er at bordene blir kjedelige ganske raskt og så interaktive som de ser ut og høres ut, det skjer egentlig ikke så mye. Det er grunnen til at de får deg til å kjøpe flere bord fordi det er morsomt, men blir raskt repeterende.
Bra flipperspill!
Kan ikke engang laste ned empire-bordet det skal følge med. Fortsetter å si at det er en feil under nedlastingen. Takk for svar, men ingenting av det fungerte
"Et nytt håp" er det verste, fullstendig bortkastet tid. Ikke kjøp den
Den åpner tilfeldig listen over nylige apper og avslutter spillet. Jeg spiller på midten av skjermen, så jeg utløser den ikke.
Du kan ikke se din individuelle rangering på topplistene. Dette ødelegger opplevelsen av å prøve å oppnå høye poengsummer! Ville vært 5 stjerner hvis denne enkle funksjonen ikke ble oversett..
Men jeg kan ikke spille. Fikk 4G, men det vil ikke validere lisensen. Jeg har nettopp kjøpt den. Det er en skuffelse
jeg liker det
spillet er ganske morsomt, kjøpte til og med et ekstra bord, eneste ulempen er at svermkontoen ikke lar meg komme på nett og oppnå prestasjoner
Spillingen virker bra, dessverre, alle unntatt ett av bordene krever at du kjøper dem.
Star Wars™ Pinball 7 Аркаде ygn
Star Wars™ Pinball 7 Arcade hbuk
Jeg liker historien.
Kult at det er gratis, men det er bare et pinballspill.
Så dette følger ikke med alle bordene, bare en demo som koster penger
Moro pinball spill for Star Wars-fans. Grafikk bra, men kunne vært bedre!
Jeg liker faktisk det ene bordet du får, men det er ingen måte jeg betaler for hvert ekstra bord. La meg låse opp noen av dem i det minste. Sletter den til den er fikset
Nyt å spille
Dette har vært det beste og morsomste flipperspillet og totalt sett den beste og morsomste spillappen jeg har lastet ned fra Play Store til dags dato, inkludert mitt gamle favoritt-standby-spill av Bowling jeg startet med for rundt 8 eller 9 år siden. Jeg ville virkelig like å prøve alle de andre Star Wars-flipperbordene i samlingen en dag. Jeg håper de er like eller bedre enn denne, The Empire Strikes Back Table. JEG ELSKER DET. EN ADVAND STAR WARS-FAN OG BEVUNDER AV GEORGE LUCAS, LUCAS FILM OG HANS TEAMMELEMER , KREMENE AV AVSTEN!!!!!!