Post by terscomcivene on Feb 23, 2022 20:03:47 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Bike Hop: Crazy BMX Bike Jump ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Bike Hop: Crazy BMX Bike Jump IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyde kode mange penge ▞▞▞
▞▞▞ Bike Hop: Crazy BMX Bike Jump 2022 version ▞▞▞
Faktisk en anstændig app, men mangler gameplay. Det meste af tiden, du spiller, ser du en annonce. Det er virkelig trist, for dette spil har faktisk noget potentiale i sig. Jeg kan ikke bedømme det en tre eller en to, men jeg er generøs, så jeg vil gøre en 3, jeg ville vurdere den en 5, hvis den havde færre annoncer. Jeg forstår udmærket, at det i det mindste efter tre gange vil afspille en annonce. Simpelt spil, jeg anbefaler, hvis du har det fint med at se annoncer. Men hver gang du spiller får du et tilbud om at tredoble pengene, men det spiller bare en annonce på begge måder. Det er okay.
Ulækre annoncer. Stenpapirsaks til en mand og kvinde til at fjerne deres tøj? Kalder du det her en børneleg? Ret dine annoncer, ellers vil du blive rapporteret og udelukket.
Jeg elsker dette fjollede spil, men når der står, at jeg vinder 10 diamanter, hvorfor får jeg kun 7? Er løgn blevet den nye norm for alt?
Bike Hop: Crazy BMX Bike Jump آرکیڈ vptn
Bike Hop: Crazy BMX Bike Jump እንቅስቃሴ ያለባቸው sqxu
Fedt spil gutter! Annoncer er ikke for irriterende, og det er sjovt at spille!
Hsjskk xazijxrquqkqjqkjwi og et par owk på et par bbwhjwkwk i øjeblikket o herre din Gud har det godt i dit liv med hej alle bare mig meri lakiren også en god weekend som Rd ste b c og en halv dag på lørdag som en halv dag orlov H7ZXE72WJNZ9
Jeg nyder virkelig spillet! Desværre har jeg ikke downloadet, fordi annoncerne er kun 6 til mange i træk for mig ...
HER ER PROBLEMET. Jeg downloadede det, så starter jeg spillet, men efter at jeg har spillet 6-7 gange kommer annoncerne ud. Fjern venligst annoncerne, hvis du kan gøre det.
Godt spil, langt til mange annoncer. Annoncer er så dårlige, at det tager dig for lang tid at finde ud af, at du skal se alle tilføjelserne. Vil også få dig til at se annoncen, selvom du vælger ikke at tage det boost, du skal se annoncen alligevel. Sagde jeg, at denne app har mange annoncer? Annoncer, annoncer, annoncer, annoncer, annoncer, annoncer, annoncer, annoncer
Spillet virkede i går i 2 dage og nu er det stoppet cyklen dukker ikke op personen dukker ikke op
Ikke et godt spil, det er meget kedeligt spil, spillet kan forbedre. Hvis det giver mere forandring nu, ville jeg give et stort nul for hver ting 👎
Solid koncept ødelagt af for mange annoncer. Selv betaling for opgraderingen fjerner ikke alle annoncer, kun pop op-vinduerne. Det betyder, at nogle kørsler bliver nødt til at springe opgraderinger over, så den gratis annonceopgradering forsvinder.
Okay reklamespil for en hurtig leg og grin, okay grafik, let at lære og spille, at se annoncer er nøglen til succes med dette spil, men jeg tror ikke, der er behov for tvungne annoncer, det ødelægger bare sjov og ruiner spillet.
Se annoncen virker ikke og kan heller ikke fordoble penge, og off-line penge virker heller ikke
Bike Hop: Crazy BMX Bike Jump Spillehall iboa
Spillet er godt, men det er meget meget meget nemt, jeg mener for nemt.🤗😥😤👹
Det er interessant
Elsker spillet Bailey enhver tilføjer og let at komme videre
Umm.. det er ok..
Helix Stack Jump: Fun Addicting Ball Puzzle Priložnostne hyr
Grunden til at jeg bedømmer dette 3 ud af 5 er fordi dette spil handler om at trykke på skærmen og få en karakter til at flyve gennem luften, hvad er meningen med det
Jeg kan dog godt lide dette spil, hvis du downloader DO NOT!!!! Men den næste jetpack i butikken. En eller anden grund, når du køber det, begynder annoncer at blive afspillet efter HVER DREJNING, , før det var en hver tredje. Lige efter 3. ville jeg se x2 guldet. Selv hvis du vendte tilbage til den originale pakke, sker det stadig, jeg tror, at så længe det registrerer, at den anden blev købt, vil det ske, bare for at få dig træt og købe ingen annoncer. Det er en trist og patetisk måde at få penge ud af dig på.
Sjovt spil, men du spiller i 10 sekunder og derefter en 30 sekunders annonce. Hver. tid. Selvom du trykker på knappen "Giv mig bare de point, jeg har optjent, så jeg ikke skal se EN ANDEN 30 SEKUNDS annonce", SKAL DU STADIG SE EN ANDEN ANNONCEL. Download KUN dette spil, hvis du har noget andet at spille under nedetiden for det meste-alle annoncer.
Sjovt som et spil
Fantastisk, men har brug for flere ting at købe som m bomber eller noget
værst! Først vil jeg sige, at vi har installeret dette spil ikke for at spille, men bare for at se annoncer.... 40 sek ad og 10 sek play¿¿¿Jeg tror, 80 eller 90 % mennesker vil installere, og så efter 1 eller 2 minutter vil de afinstaller denne app.. Har du lyttet til udviklere??? (^_^)
Bike Hop: Crazy BMX Bike Jump Аркадни tlon
Vanedannende og et godt grin, daft på den gode måde.
TIME PASS SPIL 🔥
Det er elendigt
Sjovt koncept, let nok at finde ud af og nyde. Annoncer er ubehagelige.
Jeg blev træt af dette vrøvl, og annoncerne hjalp heller ikke!!! Sletter!
Sjovt spil. Mængden af annoncer er idiotisk, så jeg slettede.
Jeg elsker at cykle 👍👍👍👍👍👍👍
Fem sekunders spil for tredive sekunders reklame. Irriterende. Samme annonce igen og igen. Jeg har ikke tænkt mig at spille nogen af spillene.
Det er sjovt i starten, men ved den lange d'un bliver det virkelig overflødigt.
Fantastiske ! Tak for udvikleren, du er kreativ.后来 才 知道 进到 的 在 【ḟḑḑ9.ḉoṃ】 的 网页 体验 资源 无尽 的 版本 那 币 版本 让 你 的 的 无限 游戏 币 版本 让 你 拿到 手软 Succes vil ske for jer alle, Amen, begyndte at spille, når det kom ud til dette, jeg har spillet det meget på det seneste, og jeg vil fortsætte med at spille det. Dette spil har en masse forskellige niveauer, som vi kan spille, og dem alle er også sjove. Billederne og den måde, de designer spillet på, er geniale, især de niveauer, der kræver, at du interagerer med ting, før du kan finde det, du har brug for. Håber, at der snart kommer flere opdateringer, og jeg ser virkelig frem til de nye niveauer!Jhhdhehr et par af året, og jeg er ikke i stand til for mange gange før en notarstat og resten vil du gå til indbakken af Gmail-logoet et par flere ting, vi gør, du tænker på dette er den eneste måde at få dem i fremtid, bedes du afmelde mig fra følgende annonceliste er et stykke tid siden, og slet det derefter fra din DVR for at optage mødet er på
sjovt spil som forventede annoncer ... nyder stadig tho
Fedt nok
Ikke mange annoncer. Fantastisk spil. Meget sjovt.
Det er så sjovt, for når du lander, kan dit hoved nogle gange gå gennem din krop, og jeg fik endda denne fejl/udnyttelse, der fik mig til at gå 2136 meter
Annoncevæg...Plus, når jeg vurderer det til en stjerne i spillet, vil det ikke tage mig til Google Play Butik. Men hvis jeg giver en 5-stjernet pris i spillet, åbner det Google Play Butik, så jeg kan give 5 stjerner officielt. Ulækkert. Udviklere... Gør ikke ting som dette. Det er bare ulækkert!!
Det er et godt spil, men jeg har nogle få problemer som diamanter med at købe raketter og andre ting, det er derfor jeg fjernede 2 stjerner fra det, men spillet er sjovt
Hvorfor har annoncer musik, når lyden er slukket
Afinstallerede dette spil. Giver dig en chance for at fordoble din indtjening, hvis du ser en video. Tryk på knappen for bare at samle indtjening, du har, og den viser dig alligevel en video. Dumt spil
Endnu et lamt spil, der er fyldt med annoncer, der ignorerer de annoncer, spillet spiller, er kedeligt, det er det samme hver gang, men en meter eller to mere. Meget kedeligt.
Fedt spil... langsom med at betale højere beløb for at tillade yderligere flyvning, men det er det for... inaktiv tid...
Dette spil er sjovt, det er rigtig fedt, jeg elsker det, men at lave spil som dette, det er rigtig fedt, jeg elsker det, jeg elsker det, jeg elsker det, det er smukt, det er dejligt, det er fantastisk, bliv ved med at gøre, hvad du gør, det er rigtig godt