Post by paybeltebaro on Feb 8, 2022 5:23:15 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ AXES.io ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ AXES.io IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code generator goud ▞▞▞
▞▞▞ AXES.io 2022 version ▞▞▞
Actie · Spellen. Gratis download AXES.io MOD APK (Unlimited Golds) nieuwste versie. Dit is een mobiel battle royale-spel waarin je bijlen
Download AXES io 2.2.31 MOD (Unlimited Gold Coins) 2021 Apk Apk For free & AXES io 2.2.31 MOD (Unlimited Gold Coins) 2021 Apk MOD Apk directly for your
Te veel advertenties.. Bewerkt: van 1 ster tot 3 sterren.. Dev is responsief, spel is erg leuk.. Graphics is goed, bediening is heel eenvoudig.. Het enige probleem is dat er te veel advertenties zijn.. Hoop dat het snel beter wordt. .
Dit is een van de beste mobiele games die ik ooit heb gespeeld, het spelen is erg leuk!! Geen glitches, beloningssysteem werkt heel goed en je hebt het gevoel dat je snel vooruit kunt, graphics zijn goed en aantrekkelijk voor de ogen. Apparatuurvoordelen en upgrades zijn goed doordacht, evenals heldenvoordelen. En niet een waanzinnige hoeveelheid advertenties (de meeste zijn optioneel voor extra voordelen tijdens de wedstrijd - dubbele beloningen aan het einde) de perfecte hoeveelheid lol. Al met al zeker een 5-sterrengame !!
AXES io mod apk (Monedas de oro ilimitadas) 1.5.31
Niks
Het is een prima spel, maar er zijn zoveel dingen om over te klagen. 1 is dat het in het begin te moeilijk wordt in de Silver League en de Gold League. Er zijn zoveel stukjes die je kunnen neerschieten. Bovendien hebben de meeste van hen extra kogels, wat behoorlijk vervelend is. Het zou me niet verbazen als een van hen extra kogels had. Een ander ding is dat het gemakkelijk is om te sterven, soms zijn er veel te veel kogels om uit de weg te gaan. Ok, nu op nummer 2, 2 is dat de screenshots nep zijn :/
Ik geniet van dit spel tot een fout. Er is echter de verhoogde moeilijkheid om deze gekke ass-bots met 5000 gezondheid te moeten bestrijden. Leg alsjeblieft uit hoe je verwacht dat ik dat doe aan het einde van het spel als de cirkels gesloten zijn.? Er is ook een bug waarbij een herstart ervoor zorgt dat de dagelijkse beloning van het spel denkt dat het een nieuwe dag is. Dus bedankt voor 1500 diamanten
Ik vind dit spel geweldig en verslavend. Het belangrijkste is dat de graphics en besturing uitstekend zijn. Naar mijn mening zou het meer niveaus en arena's of 1v1,2v2,3v3 en meer moeten hebben.
Beste tam
Ok, geweldig spel, maar toen ik het maximale niveau bereikte, weet je wanneer je alleen gezondheid kunt upgraden, ik weet niet of het in het spel zou moeten zijn of niet, maar ik zat in de jaren 100 in niveau, en mijn gezondheid ging achteruit Negatief!? En dan krijg ik een kans, ingehouden, nogal niet cool en moet worden opgelost.
De game zelf is zo geweldig, maar er is geen optie om de moeilijkheidsgraad te veranderen. Zodra je het level hebt gehaald, moet je een vijand doden die onmogelijk door jezelf kan worden gedood. Niet aanbevolen spel.
I/O hub ICA-10DI6DO-G60A-IO. ... LED IO-Link, Green: module is switched on, no communication ... Shock and impact resistance, 50 g, 11 ms, all axes.
AXES.io Action swy
Geweldig spel, maar ik heb het al uitgespeeld. Het duurde niet lang voordat ik de game het beste vond en nu verveel ik me ermee. Een optie in wave-stijl zou een leuke toevoeging zijn aan het spel om ervoor te zorgen dat mensen het blijven spelen.
Het spel zoog gwn
het is een goede offline game, het zou geweldig zijn als je online kunt gaan of zelfs meer fasen kunt hebben, of de fasen willekeurig kunt genereren naarmate je verder komt. vijand kan sneller spawnen of meer tellingen hebben. goed potentieel, maar het is herhalend als je alle fasen hebt verslagen
Hh
AXES.io Akční tjpa
Ik vind dit spel erg leuk. De Battle Royale-stijl is uniek, en bijlen als wapens geven me gewoon een grote glimlach. Je bent altijd op de been door snel te denken voor deze. De arena's zijn geweldig en ruim genoeg om ook hinderlagen te zetten. Het is een goed en leuk spel
Jouw Axe producten - Kruidvat NL
Het spel zelf is ok, maar het zou beter zijn als je een aantal dingen zou veranderen.. zoals hoe kunnen mensen met 2,3,4 k pk dezelfde wedstrijd spelen met mensen van 200 pk? En waarom krijgen we na 10 pogingen om dozen te openen alleen groene items?
Het is een goed spel, maar te gemakkelijk voor mij en waarschijnlijk voor iedereen in het kill-klassement. Ik was in staat om 1800 kills te krijgen, de eerste poging duurde slechts een uur. Het werd wel moeilijker de tweede keer, dat moet betekenen dat het een rangschikkingssysteem is dat leuk is om te zien. na een paar pogingen kreeg ik een goede run en deze keer was ik in staat om 8700 kills te krijgen, kreeg de top 107 algemene kills met in totaal slechts 3 uur speeltijd (had verder kunnen gaan, maar werd moe). te krijgen
Tof
Jail Break : Cops Vs Robbers Hry na hrdiny iwj
Een heel eenvoudig en leuk spel, maar spelers vinden nog steeds manieren om vals te spelen. De speler heet spitfire met zijn personage dat op de grond ligt. Rondglibberend.... Kan niet geraakt worden. Dit is niet de eerste keer dat ik zo'n speler zie. Het maakt het spel echt kapot en het is oneerlijk.
Get te gek
Het stond vol met advertenties. Als je sterft, zou het vragen om een advertentie te bekijken om te respawnen. U zegt nee, dus u krijgt een advertentie voor geen respawn. Als je dan naar de advertentie kijkt om te respawnen, zou je denken dat je geen nieuwe advertentie meer zou krijgen, maar ik wel. En ik denk dat er een richtmechanisme zou moeten zijn in plaats van alleen maar rond te vegen en iets in een willekeurige richting te schreeuwen
Leuk concept, maar de bots zijn veelste sterk. Je kan ze echt te moeilijk.
Ik wil alleen maar zeggen dat de oude versie van dit spel (de eindeloze strijd) leuk is. Breng het terug in de volgende update als een spelmodus.
Het is leuk en de kleine upgrades zoals verhoogde snelheid en rebound van de muur maken het spel veel leuker
Kun je dit alsjeblieft toevoegen: We kunnen multiplayer met 2-4 mensen spelen. Nog een arena, deathmatch en aangepaste mensen. We kunnen de voortgang opslaan door deze op te slaan in google play games (met behulp van onze id of e-mail. Als je alle bovenstaande toevoegt, beoordeel ik 5 sterren en ik ben er 100% zeker van dat zoveel mensen van deze game zullen houden, maak deze game als hun favoriet en zullen 5 sterren geven. Als het updaten van de app de meeste tijd kost, zal ik altijd wachten. Omdat ik de app niet zal verwijderen, aangezien ik al aan de top sta. Ik kan niet wachten!
CR1300 - pushbutton module with knob with push and joystick ...
Ik ben eigenlijk prima met advertenties, maar de laatste update is echt een oneerlijke match. Nou, je begint met 360 pk met weinig schade en slechte uitrusting, maar andere spelers beginnen al met 6000+ pk met vaardigheidseffect en meer grote schade en groter uitrusting ... kom op man, maak een eerlijke match, wil je? jullie hebben allemaal al wat geld gekregen van advertenties, toch? dus een fix-update gemaakt