Post by paybeltebaro on Feb 8, 2022 5:14:11 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Homescapes ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Homescapes IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ vapauttaa kestävyyttä ▞▞▞
▞▞▞ Homescapes 2022 version ▞▞▞
Hieno peli
Homescapes Diverse wajd
Tämä peli on korjattu. He pitävät sinut kovassa pelissä 5-6 päivää, minkä jälkeen ne yhtäkkiä antavat sinun voittaa. Syy, miksi sanon, että sen korjaus on "Olin 2 päivää kovassa pelissä, olin melkein voittanut sen ja viimeisellä yrittämälläni sain pommin ja värillisen pallon, joka toistaa pommeja, yksikään pommi ei laskeutunut kohdealueelle, ne yleensä levisivät." Minulla on kultainen lippu, enkä voi voittaa. Älä hanki tätä tylsää kiinteää peliä, siellä on paljon parempia pelejä.
Homescapes Juhla huone valmis. - YouTube
En ole voinut pelata viikkoihin, koska saan jatkuvasti virheilmoituksen. Kaikki päivitykset on tehty, eikä lataudu vieläkään.
Ajanhukkaa.
Ei todellakaan vastaa mainosta, täyttä kusetusta!!!!
Ei vastaa mainosta.
Tähtiä ärsyttävän hidas kerätä ja menee paljon turhiin asioihin.
Homescapes Diverse wajd
Off The Road - OTR Open World Driving ریسنگ cys
😍😍
Homescapes Diverse wajd
Ihmiset pelaavat peliä, koska se lievittää stressiä, mutta tämä peli antaa stressiä, joka ei anna liikkeitä tyhjentämiseen. Sinun on pelattava 3–4 päivää yhden tason tyhjentämiseksi. Aion poistaa pelin mobiilista, koska se ei ole enää viihdyttävä.. kehittäjän on ymmärrettävä ihmisten ajattelutapa ja kehitettävä peliä. Jokainen ihminen maan päällä tekee töitä ja kun heillä on vapaa-aikaa, he pelaavat pelejä mobiililaitteella. Edes lapset eivät ole vapaita pelaamaan peliä. Joten kehittäjä pitää tämä mielessä ja kehittää peliä joka tapauksessa sen kutsumuksesta.
Vaativa ja hauskasti toteutettu.koukuttava
Monipuolinen peli
se on iha ok alussa,mut sitku se alkaa vaikenee ei jos se juttu ei mee ekalla läpi niin sitä voi saada et 2 kertaa saa uutta ja sit laitetaan helpom,pliiis ku kokeilin sitä 3 kertaa ja mun kaikki rahat meni
Viihdyttävää mutta... Tykkään pelata tätä peliä, mutta se on joskus niin turhauttavaa. Olen poistanut tämän pelin 3 kertaa turhautumiseni takia. Luulen, että he tekevät sen tavan pakottaa pelaajat ostamaan kolikot. Se ei ole täysin huono, mutta se kumoaa pelien tarkoituksen olla tuhoajia. Löydä vain tasapaino ja älä tee tasoista vaikeasti ylitettäviä
Kiva peli! Mutta uusimman päivityksen osalta, kun sovellusta avattiin, edistymispäivitys juuttui, enkä voi enää toistaa sovellusta. Ja se sanoo, että hidas internetyhteys. Toivottavasti se korjataan pian.
Homescapes Diverse wajd
Se oli aluksi hieno peli, mutta tapahtumien loppuun saattamiseen tarvittava oikean rahan määrä on naurettava. En tiedä teistä, mutta en pelaa 24 tuntia vuorokaudessa. Toinen peli, joka saa minut katsomaan muita match 3 -pelejä tai vastaavia pelejä. Tulee nopeasti turhaksi vietettyään 2 viikkoa samalla tasolla.
Ainoatapa siirtää farmi iOS-laitteelta Android-laitteelle (tai päinvastoin) on käyttääFacebook-tiliä. Kun haluat tehdä.
... Toimittajan Valinta · Suosituimmat Lataukset Tänään · Maksulliset Android -Pelit Ilmaiseksi · Parhaat Alennuspelit · Ajanviete »; Blomb »; Ladata.
Menetin edistymiseni, kun sain uuden puhelimen. Monet sovelluksen sisäiset ostokset menevät hukkaan.
Homescapes Diverse wajd
Homescapes-opas kuinka siirrät edistymisesi puhelimestasi, Playrix Scapes -sarjan koskettavin peli! Ratkaise tic-tac-toe-lajin arvoituksia.
Homescapes Diverse wajd
👍👍
Ei mainoksen mukainen
Tämä oli yksi suosikkipeleistäni, mutta kaikki muut tasot ovat "erittäin kovaa" ja melkein aina mahdotonta voittaa. Tuntuu kuin he haluaisivat sinun ostavan yhä enemmän voittaaksesi. Erittäin pettymys. Ei todellakaan kannata enää pelata. Se vie pelin pelaamisesta kaiken nautinnon.
91 hot Homescapes; 4,7 play icon 2 hot Siipikarjatilalla Pääsiäinen Paeta ... Käytettävissä olevat laitteet: matkapuhelimet, Android, tabletit .
Tämä peli oli hyvä, kunnes yhdistelmäjuttu sisällytettiin tason läpäisemiseen. Se on suorastaan naurettavaa ja mahdotonta voittaa.
Rakastan tätä peliä, mutta siitä lähtien kun olen päivittänyt homescapes, se ei toimi kunnolla. En voi avata ansaitsemiani palkintoja. Joka kerta kun yritän kerätä palkintoni, se vie minut kotisivulleni. Pls anna ratkaisu siihen. Myös tasot vaikeutuvat pienemmillä liikkeillä. Auttakaa
Rakastan peliä, mutta viimeisimmän päivityksen tekemisen jälkeen olen käynnistynyt aina, kun yritän pelata. Olen menettänyt melkein koko 3 tunnin näytelmän ja lukemattomia ihmishenkiä sen takia. En ole varma, mikä ongelman aiheuttaa, mutta se on todella alkanut, koska ongelma on aiheuttanut sen, että en halua edes yrittää pelata enää! Korjaa ongelma ja annan 5 tähteäni takaisin!
Ohjaukset voivat olla melko kömpelöitä, ja on helppoa jatkaa peliä, kun ei halua, kysymällä, haluaako pelaaja todella tehdä tämän ennen kuin hän jatkaa, tekisi pelikokemuksesta paljon paremman.
😡😠
Ihan mahtava peli.
... onko niiden lopusta jotain ongelmaa. Lue myös Kuinka korjata Homescapes -sovellus ei toimi -ongelma. Hanki apua meiltä.
Älä koskaan maksa näistä tapahtumista. Algoritmi varmistaa, että et koskaan saa rahoillesi vastinetta varsinkin korkeammilla tasoilla. Paljon vääriä hetkiä, joissa näiden tyhmien boosterien oletetaan tyhjentävän laudan, mutta jotenkin tyhmä boosteri tuplaa yhdeksi palaksi. Teidän kehittäjien pitäisi hävetä yrittää huijata ihmisiä. Heti kun pääsen maksamaani tapahtuman loppuun, poistan tämän tyhmän pelin.
1. En yhtäkkiä saa lahjoja joukkuetovereilta, kun he ostavat kultaisia lippuja. Oletan, että samoin tapahtuu muille. Olen nollannut pelin useita kertoja yrittääkseni korjata tämän. 2. Valitsemani laudoilla oleva esine "hyppää" ympäriinsä, joten kaipaan 5 pommia tai pommi+ohjusräjähdystä ylös ja alas laudalla. Useimmiten se aiheuttaa ihmishenkien menetyksiä aina pelin häviämiseen asti. 3. On oltava enemmän mahdollisuuksia saada tehosteita jne. ilman ostoa.
Ihan okei👍
Hyvä peli, voi olla nautinnollinen, mutta se voi olla juuttunut samalle tasolle viikoiksi kerrallaan, joten en pääse kovin pitkälle haasteissa ennen kuin aika loppuu, ennen kuin peli sitten päättää antaa minun voittaa sen ja sen jälkeen pari muuta peliä jumissa taas, joten tämä ei tee siitä nautinnollista! Jos en halua käyttää rahaa siihen, se on rehellisesti sanottuna aika turha tehtävä.
Jep.
Tasot ovat hauskoja ja haastavia. Ja rakastan remonttia! Hauskaa!
Mainoksen uhrina ladattu peli. Harmittaa ei tämässa olessa jonkinlainen🙄 Taloa sisus palataan palalta, mutta jotta saat yhden sisutuksen tehtyä, tulee sinun uusissa läpi timanttipeli (jewels). Osa kentistä on vaikeita, että tuurilla saa läpi. Kun jewels peli on läpi, niin saat valita esim. uuden maton 3 vaihtoehtosta. Olisin toivonut parempaa peliä 🙄